Ana içeriğe atla

Shincheonji Ders 1- Yeniden Yaratılış Planı



1.Tanrının Yaratma Amacı 
Vah21:1 Bundan sonra yeni bir gökle yeni bir yeryüzü gördüm. Çünkü önceki gökle yeryüzü ortadan kalkmıştı. Deniz de yoktu artık.
Yar1:1 Başlangıçta Tanrı göğü ve yeri yarattı. 
Shincheonji öğretisine göre ayetlerde bahsedilen ''yeni yer yeni gök'' Lee Manhee'nin kurduğu Shincheonji kilisesi ve üyeleridir. Aynı şekilde önceki gök ve yer de Lee Manhee'nin  üyesi olduğu eski kilisesi Chanmakseonjeon'dur. Lee, bu kilise tarafından aldatıldığını anlayınca hayatını bu kiliseyle savaşmaya adamıştır. Kutsal Kitap, Lee'nin bu savaşında en önemli silahtır ve Lee, ayetleri anlamından çarpıtan bu kiliseyle savaşarak Tanrı'nın amacını yerine getirmektedir.  
Tanrı'nın ülkesi demek Shincheonji kilisesidir. Kilise ve üyeleriyle savaşanlar, Tanrı'nın düşmanı olarak görülür. Düşmanlarıyla savaşıp galip geldiklerinde Tanrının ülkesi tamamlanmış olacaktır. 
İsrail tarihinde yaşananların tekrarlanmaması için bu defa Kutsal Kitabı çarpıtmadan, değiştirmeden gerçek amacıyla bilinmesi ve kuralların tutulması gerekmektedir. Bunun tek yolu Lee Manhee'dir. Sadece onun aracılığıyla Tanrı'nın gerçek amacını bilebilir ve onun ülkesine girebiliriz. 
2.Kutsal Kitabın Tanımı ve Özeti
İbrahim ile yapılan anlaşma Süleyman zamanında bozulunca Tanrı, yeni bir anlaşma yapmaya karar verir. Bunun için İsa zamanına kadar bekler. Çünkü zavallı insanlar çok cahildir bir türlü Tanrı'nın isteğini anlamazlar. İsa geldiğinde de onu dinlemezler ve öldürürler. İsa tekrar geleceğini söyleyerek Tanrı'nın yanına döner. 
Lee Manhee, İsa'nın tekrar gelişinin şu an içinde bulunduğumuz zaman olduğunu ilan eder. Fakat bir sıkıntı vaardır; İsa'nın bedeni 2000 yıl önce yok edildiği için ona yeni bir beden gerekmektedir. Bu yeni beden Lee'nin bedenidir. İsa, Babasının ülkesini oluşturabilmek için 2000 sene Lee'yi beklemiştir. Şu anda onun aracılığıyla ülkeyi kurmaktadır. 
3.İyi ve Kötüyü Ayırt etme
Duyduğumuz herhangi bir öğretinin iyi olup olmadığını anlamanın tek yolu sözdür. Verilen vaat gerçekleşiyor mu gerçekleşmiyor mu? 
Tanrı'nın ülkesinin nasıl olması gerektiği Kutsal Kitap'da binlerce yıl önceden yazılmıştır. Ve bu zamana kadar yüzlerce kişi ülkeyi kurmayı denemiş olsa da başarısız olmuştur. Fakat Shincheonji, aynen kitapta bahsedildiği gibi bu ülkeyi kurmaktadır. Bu da Scj'nin doğru olduğu anlamına gelir çünkü verilen vaadi yerine getirmiştir. 
Bu zamana kadar gelen her çoban (dini lider) ''bizim öğretimiz doğru, diğerleri yanlıştır'' diye öğretir. Çünkü şeytan, Tanrının ülkesini geciktirmek için her yolu dener. Oysa Lee, şeytanla şavaşmış ve onu yenmiştir. Bu yüzden sadece ''Lee'nin öğretisi doğru, diğerleri yanlıştır.'' 
Diğer çobanlar ''biz rüyamızda Tanrı ile konuştuk'' , '' İsa, benim'' , '' Mehdi benim'' diye yalanlar söyler, üstüne bir de ağızlarından çıkan sözler yalan olduğu için mucizeler yaparak insanları etkilemeye çalışırlar. Mesela Muhammed'in miraca çıkma hadisesi hala bile özel bir gün olarak kutlanır.  Lee'nin kesinlikle bu tarz gereksiz cümleler kurma ya da mucize gösterme ihtiyacı yoktur.  Çünkü o, gerçekten İsa'yı görmüş ve onun tarafından seçilmiştir. İsa, onu gökyüzüne çıkarıp orada kendi oluşturduğu krallığı göstermiştir. Aynısını yeryüzünde yapmasını istemiştir. 
Her sabah vahiy alarak insanlara günün sözünü iletir. 
Bundan bir kaç sene önce hastanede kalbi durmuş ve yeniden dünyaya dönmüştür. 
Bir kere bile ''ben beklenen kişiyim'' ya da ''Mehdi'yim'' demez. Sadece 3 tane ayet gösterir; 
Yuh14:26 Ama Baba'nın benim adımla göndereceği Yardımcı, Kutsal Ruh, size her şeyi öğretecek, bütün söylediklerimi size hatırlatacak.
Yuh15:26 Baba'dan size göndereceğim Yardımcı, yani Baba'dan çıkan Gerçeğin Ruhu geldiği zaman, bana tanıklık edecek.
Yuh16:7 Size gerçeği söylüyorum, benim gidişim sizin yararınızadır. Gitmezsem, Yardımcı size gelmez. Ama gidersem, O'nu size gönderirim.
Bunlar bile tek başına Lee Manhee'nin seçilmiş kişi olduğuna  kanıttır. Mucizeler sadece yalancı çobanların ihtiyacı olan şeylerdir. 
4. Cennetin Sırları ve Benzetmeler
Cennet, herkesin arayıp da gidemediği o gizemli yer.. 
Bu zamana kadar bütün dinler cennetin öldükten sonra gidilen bir yer olduğunu öğretti. Çünkü Kutsal Kitap'da gizli olan şifreleri anlamadılar. Fakat bizler çok şanslıyız ki Lee Manhee, bize bu gizemli cennet yolunu anlatıyor. 
Tanrı, Kitabında her zaman mecazlarla konuştu. Çünkü şeytanın cennetinin sırlarını anlamasını istemedi. Eğer şeytan tekrar cennete girerse Adam'a günah işlettiği gibi tekrar O'nun insanlarını kandırabilirdi. 
Bu yüzden daha önce vaat ettiği kitabın mühürlerini açıp insanlara aktaracak kişinin gelmesi lazımdı. Bu kişi Lee'den başkası değildir. Ancak onun aracılığıyla cenneti bulabiliriz. Çünkü Kitabın mühürlerini açma izni sadece ona verildi. 
Fakat mühürler açılsa bile herkes bu sözü idrak edemeyecek. Her şey bu kadar açık ve net olsa da Tanrı'nın ülkesiyle savaşan zavallılar olacaktır. Bu kişiler asla Tanrı'nın ülkesine giremeyecek olan şeytanın halkıdır. 

Hoş12:10 Peygamberlere de söyledim, Çok görümler sağladım, Onlar aracılığıyla örnekler verdim.
Yuh14:29 Bunları size şimdiden, her şey olup bitmeden önce söyledim. Öyle ki, bunlar olunca inanasınız.
Dan12:4-9 Ama sen, ey Daniel, son gelinceye dek bu sözleri sakla, kitabı mühürle. Bilgileri artsın diye birçokları oraya buraya gidecek.”
5Ben Daniel baktım, biri ırmağın bu kıyısında, öbürü öbür kıyısında duran başka iki varlık gördüm. 6İçlerinden biri, ırmağın suları üzerinde duran keten giysili adama, “Bu şaşırtıcı olayların son bulması ne kadar zaman alacak?” diye sordu.
7   Irmağın suları üzerinde duran keten giysili adamın sağ ve sol elini göğe kaldırarak sonsuza dek Diri Olan'ın adıyla ant içip, “Üç buçuk yıl alacak” dediğini duydum, “Kutsal halkın gücü tümüyle kırılınca, bütün bu olaylar son bulacak.”
8Adamın söylediklerini duydumsa da anlamadım. Bunun için, “Ey efendim, bunların sonu ne olacak?” diye sordum.
9Şöyle yanıtladı: “Sen git, Daniel. Bu sözler son gelinceye dek saklanıp mühürlenecek. 

Yuh14:25 “Size bunları örneklerle anlattım. Öyle bir saat geliyor ki, artık örneklerle konuşmayacağım; Baba'yı size açıkça tanıtacağım

Yorumlar