Ana içeriğe atla

Shincheonji Tarikatından ayrılan koreli kızın türklere mektubu

Merhaba çok sevgili Türk arkadaşlarım!♡ Hepinizi çok özledim.
 Benimle ilgili ondan mesaj gelirse okumayın böyle duyabilirsiniz. Eğer okursanız ruhunuz ölür gibisinden şeyler duyuyorsunuzdur ama gerçekten Tanrıya ve arkadaşlarımla olan sevgilimle dolu bir kalple yazdığım bu mesajı okursanız gerçekten çok mutlu olurum.
 Hepinizin bildiği gibi ben Mathias oymağın Türkiye gelişim ekibine dahil olup 2 sene 3 ay boyunca çalıştım. Shinchonji(Türkiye'de söz diye adlandırılan Kore tarikat) ile üniversite 1.sınıfta tanışıp bu dinin/tarikatın bir üyesi olmayı kabul ettikten sonra bir aylık yeni inanan sürecinin ardından bir kez bile dinlenmeden Tanrı ve Cennetin tarihi için canımı ortaya koyacak kadar çok çalıştım.
 Şehitlerin kanıyla dolu olan Türkiye'de adeta bir şehit gibi varımı yoğumu ortaya koyarak çalışmaya karar vererek elimden geleni yaptım. Gerçekten asla kendim için değil sadece Tanrı'nın ve Yüce İsa'nın sözü için tüm bedenimi ve ruhumu feda ettim.
 Kore'ye döndükten sonra iki ay boyunca benim doğru bildiklerimin aslında Tanrıya karşı tutum sergileyen şeyler olduğunun farkına vardım. Görüşme süresi boyunca gerçekten aşağıdaki sözler ile inancımı koruyacağım diye dayandım.
 1) Ben ölürsem ailem kurtulamaz.
 2) Benim gerçekten hassas olduğum yanım ailemi kullanarak şeytan beni yoldan çıkarmaya çalışıyor. Kesinlikle yenmeliyim.
3)Evangelistliğe ulaşmadan önce tanrı beni teste tabii tutuyor, eğitiyor.
4) Geçmişe dönmek boku yemek kusmuğu yemek demek. Asla yemeyeceğim.
5) Tanrının bilgisini bırakıp şeytanla yaşamaktansa ölürüm daha iyi.
 Bu düşüncelerle Shinchonji(Söz) aldığım eğitim aldığım şekilde ailemi polise şikayet ederek bile olsa buradan kurtulup Shinchonjiye geri döneceğim düşüncesiyle doluydu kafam. Sadece Shinchonji'deki Tanrının cennetine inandığım içindi tüm bunlar.
 Öncelikle kandırıldığımın ve Tanrı ile düşman olup Türkiye'de gerçekten çok sevdiğim arkadaşlarımı kötü bir yola sevk ettiğim için çok büyük bir pişmanlık duyuyorum, benim bu yola sevk ettiğim herkesten çok özür dilemek istiyorum.
 Gerçekten sadece sözle ifade etmek yetersiz kalacaktır ama gerçekten çok özür diliyorum. Bir kez daha gerçekten çok içten bir şekilde söylüyorum.
 Kesinlikle kendiniz kontrol edip, Tanrı'ya dönmenizi diliyorum. Tanrı ve Yüce İsa tüm dünyada ışık olarak bilindiği için eğer Shinchonji(söz) gerçek bilgi ise gizlenmemeli ve Shinchonji(söz) nin içinde sözün gerçekliğini kontrol edilemez.
 Ben de geçtiğğimiz 8 yıl boyunca shinchonji(söz) yi öğrenip duyduğum şekilde Shinchonji dışındakilerin hepsinin şeytanın meyvesi, asla yemeyeceğim diyip durdum ama şeytanın meyvesi değillerdi. İyi ve kötüyü bilme meyvesi İsa'nın hacından uzaklaştıran yanlış bilgidir. Vahiy gerçekleşti diyip Kutsal Kitap'ın Yaratılışından itibaren meali değişen Shinchonji öğretisi, ben en önemli gerçeğin hepsinin yalan olduğunu öğrendiğim an gerçekten büyük bir şoka girdiğim için bunu sizlere de söyleme niyetiyle mesaj gönderiyorum.
 Kutsal kitabı yanlış meal ederek insanları buna inandıran bir din yalan bir din olup Tanrının karşı olduğu bir harekettir. Lütfen, kendi ruhlarınız için, Tanrı için kontrol edip gözden geçirmenizi umuyorum. Shinchonji(söz) de bahsedilen gerçeklik de ilk çadırda mektup yazılması da yıkımcıların gelmesi de bunların hepsi bir yalan.
 Ben de dahil birçok Shinchonji sadece gerçeklik olduğunu duyup inandık, birçoğumuz doğru mu değil mi diye kontrol etmedik bile, Shinchonjinin dışındakiler yalan diye asla baktırmadılar. Işığı kim görürse daha da aydınlatmak ister. Bunun gizlenmesi garip değil mi? Yüce İsa'nın ilk geldiği zamanla şu an farklı. Shinchonji Yüce İsa'nın ilk geldiği zamanın olayın üzerinde durup şimdi gerçekleştiğini iddia ediyor. Sadece gerçeklik de değil, eski anlaşma, cennetin benzetmesi gibi tüm Kutsal Kitap benzetmeleri.. hep Shinchonji’nin doktrinler Kore'de 1930 yılından beri oluşmuş tarikatlardaki doktrinlerin karışmasıyla oluşmuştu.
 Benim gibi Shinchonji'nin Tanrının ülkesi olduğuna inanıp çalışanların Tanrı için mahsum bir niyetle yaptıklarının farkındayım. Oradaki Koreliler de buna kanıp elinden geleni ardına koymayan insanlar, benim için de bunu kabul etmek çok zordu ama gerçeği reddedemem. Sadece orada duyduklarınızla ruhum hesaba çekiliyor diyip ay bu isiyancı ay şöyle böyle diyip geçiştirmeyin kesinlikle bunun üzerinde düşünüp kontrol edin. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Eğer merak ettiğiniz bir şey varsa bu aşağıdaki videoyu izlemenizi dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=OSiu2mcsnLU
yoksa Youtube'dan başka videolar arayabilirsiniz.
27.12.2018.

Yorumlar