Ana içeriğe atla

Shincheonji üyelerinin aileme gönderdiği iftira dolu mail


Bu maili burada paylaşmayı düşünmüyordum fakat belki birilerinin aklının başına gelmesine yardımcı olur umuduyla paylaşmaya karar verdim. Bu blogu kapatmam için para teklif ettiler, tehdit ettiler, psikolojik baskı uyguladılar, duygu sömürüsü yaptılar.. İşe yaramayınca son olarak şubat ayında, babamın mailini bir şekilde bulup bu iğrenç, iftiralarla dolu maili gönderdiler. Babam yazılanların saçmalık olduğunu anlayıp dikkate bile almamış bunun üzerine 1 hafta sonra aynı maili tekrar göndermişler ve babam yine dikkate almamış. Bekledikleri tepkiyi alamayan üyeler genç bir kızcağıza babamın iş yeri telefonunu arattırıyorlar. Kız duygu sömürüsüyle karışık tehditler etmiş, babam da nasihat edip kapatmış telefonu. Mail gönderdiklerini de babam bana olaylardan 2 hafta geçtikten sonra söyledi. 
Düşünüyorum da; eğer cahil, anlayışsız bir babam olsaydı ve maili ciddiye alsaydı daha önce Kore'de Shincheonji yüzünden, bir babanın kızını öldürdüğü gibi o da sinirlenip beni öldürürmüydü...  

Maili yazan kim bilmiyorum ama yazım tarzına bakınca kendisine Ste.. diyen Koreli kadın gibi duruyor. Benim için ''Arkadaşım Sevda'' diyen bu kadın maili bir Türk'ün ağzıyla yazmış ve bir Türk'e çevirisini yaptırmış. Aynı zamanda babama arattırdıkları tanımadığım kız da kendini ''Sevda'nın arkadaşıyım'' diye tanıtmış. Yazılan iftiralar gerçek bile olsa bir ''arkadaş''ınızın hiç tanımadığınız babasına bunları yazabilir miydiniz? 

Diğer bir komik kısım mail'de benim için evli Koreli bir adama aşık olduğum yazılmış. Ama yeni üyelere benim Do. isimli eski Türk üyeye aşık olduğum ondan bir karşılık alamayınca da sinirlenip bu blogu açtığım öğretiliyor. Aynı zamanda Filistinli bir erkek arkadaşım var(neyse ki  sadece bu kısım doğru)... 

Yazılanlara inanıp inanmamak sizin vicdanınıza kalmış. Burada göstermek istediğim oradaki insanların kendilerini iyi kalplimiş, yardımsevermiş gibi gösterip yaptıkları iğrenç ikiyüzlülükleri.. 

Bu ''acınası sevda'' için en büyük mutluluk bu blogda yazdıklarım sayesinde gerçeği görüp Scj'den kurtulanlardan aldığım teşekkürlerdir. Umarım daha fazla kişinin kurtuluşuna faydam olur. 

Mail'de hiç bir ekleme çıkarma yapmadan oldğu gibi aşağıda paylaştım.. 

Merhabalar,
Ben Sevda ile İstanbul' da uzun süre birlikte olan bir arkadaşıyım. Aniden böyle bir e-posta göndermenin biraz sizi şaşırtabileceğini de düşünüyorum ama, ne olursa olsun Sevda' nın durumu ile ilgili bildirmek benim arkadaşım Sevda' ya yardım etmenin yolu olduğunu düşündüğüm için ve bu maili yazarken de endişe de edip cesaretimi toplayıp sizinle de iletişim kurmak istedim.
Nereden itibaren söze başlayacağımı bilemesem de aklıma geldiği şekilde ifade etmeye çalışacağım.
 Ben Sevda' dan sizler ile ilgili söylemler çok sık duyan biriydim, özellikle Sevda içki içtiği zamandaki ailesi hakkındaki söylemleri çok fazlaydı. Özetle beni hiç sevmediler, bu yüzden çok şikayetçi  olduğunun söylemiydi, Sevda kendisini sevebilecek bir insanı arıyor durumda da gözüküyordu.
Ama bakınca ailesinden ayrılıp  İstanbul'da yaşamaya başladıktan sonra, kendisini sevebilecek insan olarak çeşitli erkeklerle buluştu, görüştü ve onların arasındanda Filistin'li bir erkek arkadaşı vardı onun evine sık sık gitti veya Sevda da kendi evine de çağırıp vakit geçirdi, içki mekanlarında da birlikte oldu.. Ve o insanlar ile beraber olma ihtimalide çok yüksek

Ve Sevda' nın görüştüğü erkekler içinde eşi ve çocuğu olan erkek te vardı. Bunlarin içinden bir tanesi din ile alakası olan bir Koreli adamdı ama, Sevda' yı acınası olarak görüp, onu kendi dinine çağırmak(tebliğ de denebilir)  için de onunla çok fazla ilgilendiği de oldu. Ama Sevda o erkeğin eşi de çocuğu da olduğunu bilse dahi o erkekten hoşlanıp o kişiyi bir erkek olarak sevdi, o erkek için kendisi evli olmasaydı benle evli olurduya kadar dahi sözleri başka insanlara da söyleyerek dolaştı, fazlaca İstanbul'da ben dahil arkadaşlar da bu aslı bildikleri için çok endişe ettik.

Böyle iken o kişi Sevda' yı bir kadın olarak görmüşlüğü dahi olmadığından Sevda' nın yüreği bunu kabul etmedi, ve hatta o kişi Kore'ye tekrar dönmüş olmasına rağmen Sevda o kişiden intikam alma niyetiyle o kişi ve o kişinin ait olduğu dini gruba dair onları kötüleyen sosyal medya(instagram) ve internet blog sayfası oluşturdu. Ve kontrol bile etmeden yalan yanlış bilgileri de yükleyip durmadan çeşitli insanlara da zulmeden, bireysel şahısların fotoğraflarını dahi paylaşarak onların özel yaşam alanlarına kadar taciz eden bir durumda oldu. Özel yaşama saygısızlık ve ismi lekelemeye kadar işler yaptı.
  Ben şahsen bu şekilde hareket etmesinin sebebini sonuç olarak Sevda' nın kendisini yıkıma götüren bir yol olduğunu düşünüyorum. Onu hapse götürecek kadar, tehlikeli bir duruma düşürdüğünü de birkaç kez Sevda bu şekilde yapma diye söylememe rağmen Sevda beni dinlemeyip, bundan endişe ederken yine de Anne- Babasının sözü Sevda'ya geçer diye düşündüğümden haber vermek istedim.
Sevda İstanbul'da iken bulunduğu hareketlerde özellikle evli olan kişiyle buluştuğunu o kişinin karısı da biliyor olup, burada en çok kızgınlığı olan ve ihbar hazırlığı dahi yapan birisi var. Hatta Sevda'nın internet üzerinde var olan hareketleri ve kişisel bilgilerinin korunumu kanununa aykırı olan Sevda' nın yaptığı özel bilgileri paylaşım ve zarar verdiği Türk olsun Koreli insanlar da Sevda'nın internette yazdığı yazılarla ilgili özel avukat ile görüşüp ihbar hazırlığı içindeler. Bu kişilerden birisi zaten çok zengin biri olup, çok ta kızgınlığı da bulunuyor. Dikkatli olması iyi olacaktır düşüncesindeyim.

 Sevda şu anda mental ve psikolojik olarak iyi olmadığı düşüncesindeyim. Mental danışmanlığı şu anda mutlaka alması gerektiği düşüncesindeyim ve aldırtabilir iseniz güzel olacaktır. Ve Sevda' nın yaptığı hareketlerin ne kadar tehlikeli olduğunu  Babası olarak sizin bilmenizi ve Sevda' yı engelleyebilirseniz güzel olacaktır. Ben Sevda' nın İstanbul' a geldiği her zaman, bu arkadaştan ötürü zarar görmüş insanlar da Sevda' yı tehlikeli bir duruma düşüreceği endişesinde olup bu yüzden endişelenip korktuğum icin bu yazıyı yazmak durumunda kaldım. Ne kadar karşı çıkmak istesem de Sevda şu anda beni dinlememekte.
 Sizin için de şaşkınlık verici bir durum olabilir ama böyle  bir maili göndermekten başka çaresi olmayan durumda olduğumu da anlamanızı istiyorum,


Sevdaya kızmaktan 
daha çok bir Baba olarak anlıyor olmanızı iyileştirme tamir etmenizi umuyorum. Ve Sevda İstanbul' a gelip sorunu daha da büyütmeyip, başka insanlara zarar veren yazıları da yazmayacak şekilde yönlendirilebilir ve durumu daha da kötü bir hale gelmemesi şeklinde Sevda' ya yardım ediniz lütfen. Acınası Sevda' yı mutlaka iyilestirebilecek olan ilgi alakayı göstermenizi de umuyorum.



Yorumlar

  1. Sizle daha önceden konuşmuştuk kardeşim hakkında .şimdi sizin aksinize bir blog daha var sizin yazdıklarınıza karşılık veren.ve altında aynı bir kaç kişi ve taraflı yorum atmışlar çok belli beyinlerinin me derece yıkandığı ve ne derece robotlaştıkları.bu işi kimse şaka sanmasın bunlar gerçekler burada yazanlar şaka değil kimse kimsenin hayatı ile oynayamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz derecede sizi etkiliyorlar ve o kadar robotlaşıyorsunuz ki gerçeği göremiyorsunuz. Umarım o kişilerin yanına düşen herkes kurtulur. Vicdanınızla oynuyorlar. Lütfen onları doğru tanıyın ve onları bırakın.

      Sil

Yorum Gönder