Ana içeriğe atla

Shincheonji'nin Yalanlarını Açıklayan Youtube Kanalı Önerisi

 Malesef İngilizce veya Türkçe kaynak yok. Fakat gerçekten Tanrı'yı merak eden ve sorgulayan Scj üyeleri eminim ki(!) çevirisini yaptırıp bu videoları izleyerek kendilerine öğretilenler ile kıyaslama yapacaktır. Tek taraflı öğretinin diğer dinlerden ne farkı var?  
 Bu videolarda anlatılanlardan çelişkili olan bir kaç bilgiyi alıp Scj üyelerine; ''Bakın yalan söylüyor bu insanlar, hepsi şeytanın işi'' olarak algılatmaya çalışıyorlar. O yüzden ön yargılı şekilde izlemeyeceklerini biliyorum. Çünkü ben de oradayken sadece bana anlatılana inanmak istedim, Scj'yi eleştiren, zıt olan her görüş yalandı benim için...  

Shincheonji'nin Tarihi 



Nasıl tarikat üyesi yapılır

Balık Tutma Taktikleri



Shincheonji Yalanları


Shincheonji'ye Yakalananlar

YuJeyol ile İlgili Gerçekler
Shincheonji'nin Geçmişi



Lee Man Hee'nin Sürekli Değişen Kitap İçerikleri

Yorumlar